صنایع رقیب پالت چوبی در تهیه چوب درجه پایین
دو شنبه 6 مهر 1394برچسب:,

صنایع رقیب پالت چوبی در تهیه چوب درجه پایین

در صنعت پالت چوبی رقابت برای چوب یک جز جدایی ناپذیر است. برخی از صنایع دیگر از چوب های مشابه چوب مورد استفاده در پالت چوبی استفاده می کنند و حاضر هستند برای خرید چوب سوزنی برگان و پهن برگان با درجه پایین نسبت به تولید کنندگان پالت چوبی هزینه های بیشتری پرداخت کنند. در بازار دارای تقاضای زیاد و عرضه کم همواره چهار صنعت با تولید کنندگان پالت چوبی در رقابت هستند:

1.      سازندگان ریل قطار

صنعت راه آهن در حال تجربه رشد قابل توجهی است. با افزایش تقاضا برای خدمات راه آهن، نیاز به تعمیر و نگهداری و ساخت سازه های جدید نیز افزایش می یابد. خطوط راه آهن نیازمند ریل هستند، و ریل راه آهن از چوب ساخته می شود - همان چوب های درجه پایینی که سازندگان پالت چوبی از آنها استفاده می کنند. سازندگان راه آهن قادر به پرداخت قیمت بالاتری برای تهیه این چوب ها هستند. تا زمانی که تقاضا برای ریل های جدید و یا نیاز به بتعمیر ریل های قدیمی وجود دارد، تولیدکنندگان ریل های راه آهن بر عرضه کنندگان چوب فشار وارد می کنند.

2.      صنایع نفت و گاز طبیعی

صنایع نفت و گاز در شمال امریکا دارای رونق زیادی است، و این صنایع در حال ساخت خطوط لوله برای انتقال محصولات خود از داخل کشور به بنادر ساحلی هستند. گسترش زیرساخت، ایجاد کننده تقاضا برای ساخت یک مسیر برای جرثقیل به منظور پشتیبانی از تجهیزات سنگین است. درست مانند سازندگان ریل های راه آهن، سازندگان این مسیر ها نیز قادر به پرداخت پول بیشتری برای چوب های با درجه پایین که سازندگان پالت چوبی از آنها استفاده می کنند، هستند.

3.      صنایع کفپوش چوبی

کفپوش های چوبی دارای طرفداران زیادی هستند. در حالی که این به طور معمول به صنعت پالت چوبی تاثیر نمی گذارد، اما امروزه استفاده از چوب های درجه پایین برای ساخت کفپوش های روستایی و یا ترمیم انواع فرسوده آن ها بسیار مرسوم است. گاهی اوقات آنها حتی از پالت چوبی دست دوم برای ساخت این کف پوش ها استفاده می کنند! اگر ساخت و ساز مسکونی و یا بازسازی افزایش پیدا کند، ممکن است صنایع کفپوش تمایل به پرداخت هزینه بیشتری نسبت به سازندگان پالت چوبی برای تهیه این چوب ها داشته باشند.

4.      کارخانه خمیر کاغذ

تولید کنندگان کاغذ به منظور پردازش خمیر چوب و ساخت کاغذ چوب را خریداری می کنند و کارخانه های تولید چوب برای تهیه این چوب ها حاضر به پرداخت پاداش هستند. هدف کارخانه های تولید کاغذ همان چوب هایی است که در پالت چوبی استفاده می شود. اگر تقاضا برای کاغذ و تولیدات کاغذی در همین حد بالا بماند، کارخانه ولید چوب به خرید این چوب ها با قیمت بالاتر ادامه خواهد داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





عناوین آخرین مطالب وبلاگ
چگونه یک پالت چوبی با اندازه مناسب انتخاب کنیم؟
فرآیند تولید پالت چوبی
از مزایای داشتن تامین کنندگان متعدد پالت چوبی چیست؟
مقایسه اجاره پالت چوبی با خرید پالت چوبی
چگونه از تخریب پالت چوبی جلوگیری کنید؟
چرا پالت چوبی از ترکیب چوب های مختلف ساخته شده اند؟
چرا قیمت پالت چوبی بازتاب مستقیم بازار ساختمان است؟
عملیات حرارتی در پالت چوبی و مزایای آن
عرضه و تقاضا: چگونه بازار پالت چوبی تحت تاثیرصنایع دیگر است؟
IPPC چیست و چه نقشی در صنعت پالت چوبی دارد؟
عرضه و تقاضا: چگونه بازار پالت چوبی تحت تاثیرصنایع دیگر است؟
سایت پالت چوبی فعال در زمینه خرید و فروش انواع پالت چوبی نو و پالت چوبی دست دوم
آیا جایگزینی برای پالت چوبی به منظور انتقال کالا وجود دارد؟
صنایع رقیب پالت چوبی در تهیه چوب درجه پایین
عوامل موثر در قیمت پالت چوبی
تاثیر KPI پالت چوبی بر تجارت شما
5 راه آسان برای بازیافت پالت چوبی
عرضه کننده پالت چوبی چگونه می تواند در پول و زمان شما صرفه جویی کند؟
انتخاب چوب برای تولید پالت چوبی
ساخت میز با استفاده از پالت چوبی